Barselsvikar til vores kommunikationsafdeling

Barselsvikar til vores kommunikationsafdeling2018-10-25T13:09:32+00:00

Barselsvikar til koordinerende markedsførings- og kommunikationsopgaver

Har du koordinerings- og formidlingsevner ud over det sædvanlige? Har du erfaring med kommunikation og markedsføring, gerne fra en uddannelseskontekst? Så er det dig, vi søger.

EUC Nordvestsjælland er Nordvestsjællands største uddannelsesinstitution. Fordelt på otte forskellige adresser har vi 41 forskellige erhvervsuddannelser og eux, to gymnasier med hhx og htx, 10. klasse erhverv samt efteruddannelse og AMU.

Om jobbet

Du bliver en del af et rigtig godt og stærkt lille team på to andre medarbejdere; en grafiker, en kommunikationsmedarbejder med fokus på sociale medier og dig. Afdelingen varetager kommunikations- og markedsføringsopgaver for hele institutionen. Fysisk er afdelingen placeret på hovedafdelingen i Holbæk, men du skal forvente en del kørsel til de øvrige afdelinger.

Opgaverne i afdelingen er blandt andet:

  • Formidling af gode historier om vores elever, kursister og medarbejdere
  • Nyhedsbreve (eksternt og internt)
  • Presse
  • Koordinering og planlægning af messer, åbent hus m.m.
  • Sociale medier
  • Vedligehold af hjemmesider
  • Annoncering
  • Trykte informationsmaterialer
  • Opdatere infonettet for medarbejdere
  • Fotografering (events, svendefoto og personalebilleder)

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Koordinering af kommunikations- og markedsføringsinitiativer på tværs af skolen
  • Koordinering og planlægning af arrangementer, åbent hus, messer og events
  • Forhandling af priser på annoncering
  • Skrive pressemeddelelser og stå for kontakten til pressen
  • Holde oplæg omkring vores uddannelser

Om dig

Din faglige baggrund er mindre vigtig, men det er vigtigt, at du har erfaring med at koordinere kommunikations- og markedsføringsindsatser i en uddannelseskontekst. Du er initiativrig og kan samarbejde med mange forskellige typer mennesker. Du har herudover gode koordineringsevner samt indgående kendskab til kommunikation og markedsføring.

Du skal desuden have et godt kendskab til brugen af sociale medier (Instagram, Facebook, Linkedin, Snapchat) samt kendskab til arbejdet med hjemmesider. Du skal ligeledes være stærk skriftligt og mundtligt og kunne formidle på en inspirerende måde til mange forskellige målgrupper. Det er en fordel, hvis du har kendskab til programmerne i Adobe-pakken (PremierPro, InDesign, Bridge m.m.).

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer/ugen med start 1. januar 2019 til 29. februar 2020.

Løn og ansættelse efter gældende regler.

Ansøgningsfrist 19. november 2018.

Ansættelsessamtaler afholdes 22. og 23. november 2018.