Markedsanalyse på Roskilde Dyrskue


På vores business-uddannelser arbejder vores elever ofte i projekter og med idéer, som de selv har fundet. Og som de nogle gange laver til rigtige virksomheder.

180613 elinoa design webjpg
Elinoa Design på dyrskuet.

Ude i virkeligheden med virksomhederne
Netop det har Henriette Jørgensen gjort med virksomheden Elinoa Design (som har lavet en særlig knagerække), ligesom Cecilie Clausen, Lynn Aistrup og Maj-Liv Pedersen har etableret virksomheden CLM, der har designet en særlig dyne.

Og begge iværksætter-virksomheder var i den forgangne weekend repræsenteret på en stand på Roskilde Dyrskue.

180613 clm roskilde dyrskue web
Lynn og Cecilie med deres særlige dynebetræk.

Delte spørgeskemaer ud
Her havde de gaflet sig en stand under Bolig og Livsstil, hvor de kunne møde en masse mennesker og vise deres produkter frem. Begge virksomheder gjorde det fantastisk og fik mulighed for at få inputs til både produkter og virksomhed. Og så brugte de ikke mindst dyrskuet til at lave en markedsanalyse med spørgeskemaer blandt de interesserede, der kom forbi.

Det var altså en skøn dag for begge virksomheder, som nød at vise deres idéer og tanker frem 'i virkeligheden'.